lunes, 1 de octubre de 2012

Anell Estrella de Plata




En aquesta entrada us ensenyaré fotos del procés de creació de l'anell d'estrella de plata, l'he realitzat amb cera per després obtenir-lo en plata mitjançant la tècnica de la cera perduda.

Sí algú està interesat/da pot obtenir-lo a la meva botiga on-line:  https://www.etsy.com/listing/110937595/star-silver-ring
 Es pot posar a mida a qualsevol número, només m'heu de dir el número corresponent al diametre del dit!



En esta entrada os enseñaré fotos del proceso de creación del anillo de estrella de plata, lo he realizado con cera para luego obtenerlo en plata mediante la técnica de la cera perdida.

Sí alguien está interesado / a puede obtenerlo en mi tienda on-line:
https://www.etsy.com/listing/110937595/star-silver-ring
Se puede poner a medida a cualquier número, sólo tenéis que decir el número correspondiente al diámetro del dedo!



In this post I will show photos of the process of creating ring silver star, I've done with wax and then get it in silver using the lost wax technique.

If you are interested, you can get it at my online store:
https://www.etsy.com/listing/110937595/star-silver-ring
It can be customized to any number, just gave me the number corresponding to your diameter finger size!




















1 comentario:

  1. guau Aina! M'encanta tot el que fas! He vist per IG que ets de Barcelona, jo visc a Cerdanyola, era per si tens algún lloc de venda on poder anar a buscar alguns anells, o si te'ls haig de demanar jo personalment,ja que tinc els dits molt prims!

    Jo també tinc un blog pero res amb comparació amb les belleses que fas tu!

    Un petó!

    ResponderEliminar