lunes, 31 de enero de 2011

Aina joies i Ema

Una de les meves millors amigues i clientes, la Maria, m'està ajudant a promocionar-me per Austria,un país de fred, on té una gran cuantitat de seguidors, fans de les seves bandanes.


Gracies per tot el suport,a tú, a la teva familia, a tots els que visiteu al meu blog,als que m'heu demanat enàrrecs, a les meves amigas/amics i familia.... i als mestres que he tingut i tinc. En especial al Toni.

http://protectyoursmile.blogspot.com/2011/01/aina-ministral-art-made-jewellery.html






*Una de mis mejores amigas y clientes, Maria, me esta ayudando a promocionarme por Austria, un país de frio, donde tiene una gran cantidad de seguidores, fans de sus bandanas.

Gracias por todo el soporte, a tí, a tu família, a todos los que visitais mi blog, a mis amigas/amigos y familia... y a mis maestros que he tenido i tengo. En especial a Toni.

No hay comentarios:

Publicar un comentario